SHAHIR'S WIDGET /// Share It With Your Friends


Myspace music player


Assalamualaikum wbt,

PERCAYA PADA KUASA FITNAH ? Kami tahu ini belum keluar dari mulut empunya badan .... maka kami selitkan di sini, sekadar untuk pembacaan anda semua, anda yang membacanya, nilailah sendiri dengan pancaindera dan hati yang telus ... InsyaAllah ketemu jawapannya...

KERATAN AKHBAR BERITA HARIAN:



Untuk tatapan sekali lagi:

DARI FACEBOOK KAMI:

Status:

Salam pagi Ramadhan ke-6, angin yang bertebaran membawa seribu satu kisah yang belum tentu sahih dan pasti juga mungkin ianya benar2 terjadi, kami tahu dan kami pendamkan biar apa pun pengakhirannya nanti, biar ia berhenti dengan keindahan yang abadi ... Apa yang termampu dan terdaya, kita memanjat doa dan munajat kepadaNYA , mohon dipermudahkan untuk insan ini melaluinya , sama ada kisahnya bersambung atau menemui noktah, setiap manusia berhak menentukan hala tuju tanpa ada suara2 yg membantah ... siapalah kita untuk menidakkan kerja Tuhan , dan sering melemparkan kata2 yang barangkali tersalah tafsir dan melawan ketentuan ... SELAMAT BERSAHUR BUAT SEMUA UMMAT YG MERAIKAN RAMADHAN TAHUN INI ... Wallahualam - Admin MZ & Team KPSM


Dengan 43 Like setakat ini

Komen:

  • You and 42 others like this.
    • Farah Aqilah i ♥ shahir
      14 hours ago ·
    • Anita Poy Mia selamat bersahur admin..
      14 hours ago ·
    • Syam Haizal Shamsuddin Indah sungguh kata-kata nie I LIKE... Harap2 media dpt membaca dan memahaminya... Agar mereka berhenti membuat bermacam -macam speculasi yg bukan-bukan
      13 hours ago · · 2 people
    • Ami Peugeot Sama2 kita memohon kepada Allah SWT supaya urusan kita dipermudahkan sentiasa "rabbi yaseer wa ala aseer ya kareem" InsyaAllah. Manusia sentiasa lupa tentang kalimah "kun fa ya kun" :)
      12 hours ago · · 1 person
    • Rien Shahz W'apa pn kami ttp skg che amat, w'pn bnr ape yg di ctkn kami redha dgn ketentuan thn. Andai x bnr kami msh m'alu2kn che amat dlm industri hbrn ini.. Ape jua kptsn che amat adalah yg t'baik..
      11 hours ago ·
    • Saleha Jalil As salam. Apa shj keputusan yg terbaik buat Shahir, kami sekeluarga sokong. Ada sape2 yg bangkang? Hehehe! :-).
      6 hours ago ·
    • Noraini Hj Baharuddin sedih betul ... apa2 pun doa yg terbaik buat Shahir.. yg pasti musti ramai yg rsa terkilan kan ..
      5 hours ago ·
    • Nurul Ain Kami disini sabar & setia menantimu Shahir....Tabahlah menghadapi apa jua rintangan ye, insyallah di bulan ramadhan yang mulia ini penuh keberkatan...Amin!
      5 hours ago · · 1 person
    • Aina Basyira smoge shahir bijak merencana mase dpn...berfikirlah dgn tenang..istiqamah..dn berilah satu kputusan yg paling sempurna....insyaallah doa kami bersamamu dn moge ALLAH mngasihi dn mrahmatimu..Amin..hoi3..
      2 hours ago · · 1 person

Wallahualam...
Che Ahmad Hoi Hoi Hoi
-Team KPSM (Admin MZ)

Categories:

Leave a Reply