SHAHIR'S WIDGET /// Share It With Your Friends


Myspace music player

Salam semua...

Nantikan mesej khas dari Shahir yang akan dipaparkan di laman web dan blog ini, sekarang Shahir agak sibuk dengan 'shooting' Diariku Shahir di Pulau Perhentian, so harap bersabar...

Sementara itu, Cik Noor Fairulzura masih berada di utara tanah air untuk memberi peluang kepada fans2 Shahir untuk mendapatkan merchandise ShahirFC. Jadi kepada fans2 semua, jangan lepaskan peluang. Hubungi Cik Noor Fairulzura di Facebook. Untuk tempahan online, sila hubungi Mista Bob Faishah juga di Facebook, atau kepada fans yang berada di sekitar Kuala Lumpur dan Selangor, boleh lah mendapatkannya terus di pejabat Shahir FC. Sila emel ke shahirfc@gmail.com terlebih dahulu untuk mendapatkan alamat dan nombor telefon.

Dalam pada itu, terus 'request' dan undi lagu KDP dicorong-corong radio dan apa kata kita undi ramai2 lagu KDP di Carta HotFM 30 (www.hotfm.com.my/hotfm30) dan jadikannya No. 1 pada minggu ini!

Akhir kata,Che Ahmad Hoi.. Hoi.. Hoi..!

Categories:

5 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    shahir, jage agama kamu ye!

  2. miradyana says:

    x abs2 ngn syahir dye..hak3!

  3. sye x sabo nk menantkn mesej khas dri abg shahir..

  4. ye2....tak sabar menunggu...

  5. perjlnan seni shahir masih br b'mula... dan semestinya sdg sibuk dgn pelbagai tuntutan kerja.. harapan akak agar kehidupan shahir akan b'jln dgn baik dan sentiasa dilandasan yg diredhai..

    hopefully u can spend some time to reply all ur fans' messages termasuklah akak punye.. :) ...

Leave a Reply